Firmaya göre parçalanması zor ve pahalı bir malzeme olan epoksi reçine ile birbirine bağlanmış fiberglas ve karbon fiberden yapılan endüstri standardı kanatlara göre ahşap kanatların geri dönüşümü çok daha iyi. Voodin aynı zamanda LVL kanatlarını geliştirmek için kağıt ve kağıt hamuru devi Stora Enso ile birlikte çalışıyor. Ortaklık kapsamında Voodin, gelecekte 60 ve80 metrelik kanatlar inşa etmeyi planlıyor. Stora Enso aynı zamanda dünyanın en uzun ahşap kuleli rüzgar türbinini kuran Modvion ile de işbirliği yapıyor.
Ek olarak Voodin’in ahşap kanatlarla öne çıkması mükemmel bir zamanlamaya denk geliyor. Geleneksel rüzgar türbinleri kanatlarının ömrü 20 ila 25 yıl kadar sürüyor. Dolayısıyla erken dönem rüzgar türbinlerindeki kanatların değiştirilme aşamasına geliniyor.
Fiat, elektrikli araç pazarındaki iddiasını güçlendiriyor. ABD pazarına özel olarak tasarlanan iki yeni 500e lüks versiyonuyla karşımıza çıkan İtalyan otomobil devi, sürdürülebilirliği ve zarafeti bir arada sunuyor.
WhatsApp, uzun zamandır üçüncü taraf sohbetleri uygulamaya ekleme özelliği üzerinde çalışıyor. DMA düzenlemelerine uymak için geliştirilen bu özellik hakkındaki bilgilere WhatsApp’ın önceki beta sürümlerinde rastlamıştık. TheSpAndroid sitesinden bir …
Rumca bilmiyorum ama Türkiye gibi “Sagapo” ne demek biliyorum. Bugün ağırladığımız komşumuz Kiryakos Miçotakis’in, adını taşıdığı eski Yunan Başbakanı Kiryakos Venizelos gibi maceracı bir lider olmadığını, limanlarını, antrepolarını Almanya’ya …